Tijdens het ochtendprogramma konden alle aanwezigen online aangeven wat je van de dag vond. Die reacties verschenen op een groot scherm, achter de sprekers op het podium. Een van de reacties was: “Wat een mooi, gewoon verhaal”.
Voor mij is dat een prachtige samenvatting van deze Dag van de Klant: een prachtig, gewoon verhaal van wat wij als organisatie, jullie als zorgprofessionals, elke dag samen met onze klanten vormgeven.
In het ruime halfjaar dat ik als bestuurder bij Sensire betrokken ben, heb ik de organisatie ook op die manier leren kennen. Als een groep gemotiveerde, betrokken mensen die zich elke dag volop inzetten voor de klant. Dat maakt me trots om bij Sensire te werken. En ik wil dat ook graag aanmoedigen: neem af en toe de tijd om elkaar die kleine, mooie gewone verhalen van geluk te vertellen en durf die kleine verhalen ook groot te maken. Want als geluk in kleine dingen zit, dan zijn die kleine verhalen dus ongelooflijk belangrijk!
EEN MOOI
GEWOON VERHAAL
Naast die mooie verhalen was er nog iets anders dat deze dag speciaal maakte: de saamhorigheid, die door de dag heen groeide. In de spontane gesprekken op de gang, de kleine groepjes waarin we creatief aan de slag gingen, de vele collega’s die na afloop nog van de gelegenheid gebruikmaakten om ideeën en telefoonnummers uit te wisselen: geweldig!
De opbrengst van een mooie dag: Verhalen, saamhorigheid en ideeën
NAWOORD RENÉE
Mooie verhalen, veel saamhorigheid en enorme creativiteit: dat leidde samen tot aanstekelijke ideeën. Die ideeën gaan we na vandaag ook een stap verder brengen. Als organisatie, maar hopelijk ook jij als individu. Ik moedig je aan om de inspiratie van vandaag me te nemen naar je teams. En was je er op 23 mei niet bij? Dan hoop ik dat dit magazine je inspireert om je collega’s op te zoeken en een mooi, gewoon gesprek aan te knopen.
Een mooie dag gewenst!
Renée Wilke
Raad van Bestuur