Kies een film:

Tijdens de Dag van de Klant kregen bezoekers 4 films te zien. Klik hieronder om de films te bekijken.

BIOSCOOP

Kwaliteit van zorg versus kwaliteit van leven 
Zorgen. Dat is wat we doen. En daarbij willen we natuurlijk het beste voor de klant. Maar wat verstaan we eigenlijk onder kwaliteit van zorg? En wat is dan het beste voor onze klanten? Moeten we het dan niet over zorg hebben maar om kwaliteit van leven? Bepalen wij dat? Of heeft de klant zelf daar een grote vinger in de pap? Hoe ver gaan we daarin? En wat is dan de rol van familie? 

Bij Sensire vindt een verschuiving plaats. Eerst bepaalden zorgverleners min of meer welke zorg er wordt ingezet en hoe. Nu kijken we vooral naar behoeften en wensen van klanten zelf. En dan gaat het in de meeste gevallen niet om de beste zorg, maar om het beste leven. Zodat zij het leven kunnen blijven leiden dat zij gewend zijn. Ondanks beperkingen. Met hulp van Sensire, samen met het netwerk van de klant. Collega’s van De Heikant gaan samen met familie voor de beste kwaliteit van leven voor de bewoners. En dat is niet altijd makkelijk. De documentaire ‘De Heikanteling’ laat deze samenwerking zien. Durf jij te vragen waar de klant gelukkig van wordt?

Zij instromers
Hoe is het om te werken bij Sensire? Gijs en Marieke maakten bewust de overstap om écht wat te betekenen in het leven van onze klanten. Gijs dacht niet na over de ‘hobbels’ maar over de kansen die een verpleegkundige opleiding hem zouden kunnen bieden. Nu helpt hij mensen langer zelfstandig te blijven. Een heel andere manier van met mensen omgaan dan dat hij gewend was in zijn vorige baan, maar wel iets wat voor hem heel natuurlijk aanvoelt. Voor Marieke was een verpleegkundige opleiding altijd al de droom, die ze nu werkelijkheid heeft laten worden. Een goede keuze. Want naast dat haar opleiding wordt betaald, krijgt ze er heel veel waardering voor terug. Kijk mee naar het werken bij Sensire als zij instromer door de ogen van Gijs en Marieke.

Zorg op afstand
Zorg op afstand geeft klanten meer zelfredzaamheid, eigen regie, vrijheid en flexibiliteit. Maar eerst was er wel een drempel om te starten met beeldbellen. Dat werd al heel gauw anders. Gewoon door het te doen. Waar klanten eerst onzeker waren over het gebruik van de iPad, krijgen ze nu met beeldbellen veel zekerheid terug. Deze zorg maakt vaak meer laagdrempelige contactmomenten mogelijk, waardoor klanten de zorg - en de geruststelling - ontvangen die zij nodig hebben. Maar ook om zelf, bij twijfel, even te kunnen bellen en zo hun zelfregie en gevoel van vrijheid terug te krijgen. Hoe onze klanten dit ervaren? Dat vertellen ze zelf. 

Bezoek Maxima
En ook onze koningin Máxima wilde graag meer weten over de ontwikkelingen in digitale zorg. Ontwikkelingen die bij Sensire al serieuze vormen hebben aangenomen. Medisch Service Centrum NAAST biedt verschillende toepassingen van zorg op afstand. Bijvoorbeeld het monitoren en coachen van chronisch zieken, onder andere door via een app waarden te meten en te analyseren, en de dubbelcontrole van medicatie op afstand. Koningin Máxima kwam bij ons langs om te zien wat eHealth ons te bieden heeft, nu en in de toekomst. Dan ben je bij ons natuurlijk aan het juiste adres. 

Wie wij zijn

Verloop drukkerij is een modern bedrijf met oog voor communicatie. In onze reclamestudio geven onze vormgevers op creatieve wijze vorm aan de wensen en ideeën van de klant. Het aantal lezers van digitale media wordt steeds groter. Voor Verloop drukkerij is dit aanleiding om onze dienstverlening uit te breiden met online publicaties.
Volledig scherm